SmessieCraft

De server is nu offline.

Verbind met dit IP adres: play.SmessieCraft.com

Bouwteam
Started by MeikeTheDino

MeikeTheDino

MeikeTheDino

Member
Joined
26 Nov 2016
Laatst gezien
25 Feb 2017
Topics
1
Posts
1
IGN
MeikeTheDino

Beste leden van het Bouwteam.

Ik wil graag in het bouwteam. Omdat ik bouwen in minecraft erg leuk vind en opzich best vaak doe. Neem vooral een kijkje op mijn plot! Mijn plot ID is: -1;-9. Mijn huis is gemaakt naar mijn eigen smaak. Dit is precies hoe ik het mooi vind, omdat er veel , omdat ik dat er gglass in voorkomt! Verder heb ik nog een enorme rij verschillende kleuren leather armor. Waarom?Ik vind het leuk bij het interieus en het huis passen, omdat er nu meer kleur en vrolijkheid inzit! Ik vind het er vrolijk uit zien door al die kleuren!Ik ben opzich best veel online vooral in de weekenden. Soms wat minder vanwege school :/

Met vriendelijke groet: MeikeThe Dino (Meike)

 

 

 

MeikeTheDino · meer dan 7 jaar geleden
CubePixelPlayzzz

CubePixelPlayzzz

Member
Joined
26 Nov 2016
Laatst gezien
03 Apr 2017
Topics
8
Posts
26
IGN
CubePixelPlayzzz

Veel geluk met je solicitatie ! 

Maar als ik naar -1 9 plot ga staat er een piramide ? is dat juist ?

Ik ben Ciaran De Smet , uitgesproken als Kieran De Smet

Ik woon in België , in Gent 

Ik ben 12 jaar en zit in het 1e leerjaar Steam  , Steam staat voor Science , Technologie , Enengineer , Art en Mathematics op de school Sint-Barbara

Mijn hobby is Minecraft spelen , ik bouw graag en kan ook goed pvp 

Mijn e-mail is : [email protected]

CubePixelPlayzzz · meer dan 7 jaar geleden
smessie

smessie

Owner
Joined
01 Jun 2016
Laatst gezien
18 Mar 2024
Topics
46
Posts
143
IGN
smessie

Hoi MeikeTheDino,

 

We hebben jammer genoeg beslist dat we je nu nog niet aannemen bij het BuildTeam.

We zien wel dat je goed op weg bent om een goede bouwster te worden. Blijf daarom goed oefenen en probeer het later nog eens opnieuw.

Veel succes bij het bouwen, en wie weet kom je later nog bij het SCBT terecht laugh

 

Groetjes,

SmessieCraft BuildTeam

smessie · meer dan 7 jaar geleden